PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY ÚVODNÍ STRANA MORAVSKOSLEZSKY KRAJ ZLINSKY KRAJ OLOMOUCKY KRAJ JIHOMORAVSKY KRAJ PARDUBICKY KRAJ KRALOVEHRADECKY KRAJ LIBERECKY KRAJ VYSOCINA PRAHA STREDOCESKY KRAJ USTECKY KRAJ JIHOCESKY KRAJ PLZENSKY KRAJ KARLOVARSKY KRAJ FOLKLORNÍ SDRUZENÍ ČESKÉ REPUBLIKY CESKY ROZHLAS BESKYDY-VALASSKO SLEZSKA HARTA CZECH TOURISM
Středa 21.02.2024
Vyhledávání
  Vyhledávací centrum
Rejstřík ČR
ZÁKLADNÍ INFORMACE
  Základní informace o ČR
Česká NEJ
Kraje ČR
Turistické regiony
Turistické oblasti
Města a obce
Euroregiony
Mikroregiony a sdružení
Pohádkové regiony
AKTUALITY A AKCE
  Aktuality
Databanka akcí
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
PRAHA SRDCE EVROPY
  Město PRAHA
Pražská informační centra
Kalendář akcí v Praze
Lázeňství
  Lázeňská zařízení
Zdravotní pojištění
Kongresová turistika
  Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Výstavnictví a propagace
Kongresy a konference
Veletrhy a výstavy
Turistika a volný čas
  Informační centra
Kultura a zábava
Památky UNESCO
Památky a architektura
Církevní památky
Hrady a zámky
Aktivní dovolená
Pěší turistika
Agroturistika
Cykloturistka
Vodní turistika a sporty
Vinařská turistika
Sport a relaxace
Klub českých turistů
Cestovní kanceláře
Folklor a tradice
  Folklorní sdružení
Folklorní soubory
Folklorní festivaly
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
Příroda a její ochrana
  Biosférická rezervace UNESCO
Chráněná krajinná území
Přírodní zajímavosti
Jeskyně a propasti
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Naučné stezky
Ubytování a stravování
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Gastronomické speciality
Obchod a služby
  Služby motoristům
Nákupní centra
PODPORA PODNIKÁNÍ
  Investiční příležitosti
Finanční sektor a pojištění
Nemovitosti na prodej
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba
Království perníku

Náš kraj 2003

Odborný časopis COT Business vyhlásil druhý ročník soutěže "Náš kraj 2003". Do soutěže se mohou zapojit krajské úřady, informační centra, města, mikroregiony, sdružení, a to v následujících kategoriích:
1. Nejlepší cizojazyčný propagační materiál kraje - možno nominovat až tři materiály, přihlašovatel - krajský úřad
2. nejlepší cizojazyčný propagační materiál města - možnost nominovat až tři materiály, přihlašovatel - město
3. nejlepší cizojazyčný propagační materiál přirozeného turistického regionu a mikroregionu, možnost přihlásit až tři materiály, přihlašovatel - sdružení a mikroregiony
4. nejlepší informační centrum v ČR - zřizované městem nebo soukromé - podmínkou do zařazení do soutěže je zaslání stručné charakteristiky služeb, jazykové schopnosti, otevírací doby, přihlašovatel - informační centrum
5. nejlepší turistický produkt - turistický produkt je komplex provázaných a prakticky fungujících základních a doplňkových služeb, které jsou závazné pro jejich provozovatele. Turistický produkt musí být uplatnitelný na trhu CR a sloužit k uspokojování potřeb a přání jednotlivých cílových skupin turistů. Podmínkou pro zařazení do soutěže je zaslání stručné charakteristiky produktu - velikost prodejní sítě, počet provozovatelů zapojených do produktu apod.
Nominace do soutěže je nutné poslat nejpozději do 30. července 2003 na adresu COT Business (Opletalova 55, 110 00 Praha 1). Více informací získáte na tel. 221 602 270 (Marta Koksová) a 221 602 242 (Petr Ulrych), případně na adrese redakce@cot.cz
POZNÁMKA: Připomínám jen, že v první ročníku soutěže zcela suverénně vyhrála turistická informační centra, která jsou členy Asociace turistických informačních center ČR - na prvním místě infocentrum v Českém Krumlově, na druhém místě Městské informační centrum Ostrava, o. p. s. a na třetím místě infocentrum v Božím Daru.

Naděžda Jahodová

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím žádný názor)

Zveřejněno 15.01.2003 v 06:46 hodin
Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
VELETRHY
FOLKLORNÍ AKCE A FESTIVALY
TURISTIKA